DAson Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Söker efter drivrutiner till Windows 7 Beta Build 7048 och mitt grafikkort heter: ATI Radeon X1600. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Är det något speciellt du behöver dem till? För mitt ATI kort funkar galant med windows egen drivrutin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted March 13, 2009 Author Share Posted March 13, 2009 Dem drivrutiner som medföljer funkar bra men om jag vill spela spel så har det hänt att det inte har funkat så bra. Brukar komma nya i Windows Update men har inte sett något där. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Dem drivrutiner som medföljer funkar bra men om jag vill spela spel så har det hänt att det inte har funkat så bra. Brukar komma nya i Windows Update men har inte sett något där.//DAson Ladda ner de vanliga från ATIs hemsida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted March 13, 2009 Share Posted March 13, 2009 Vad Orvaldo menar är nog de vanliga för Vista. Jag testade dem på build 7000 och det funkade bra, men jag märkte ingen skillnad på något sätt mot de som kom med Windows så när jag installerat in 7048 så struntade jag i att lägga in dem igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted March 13, 2009 Author Share Posted March 13, 2009 Jo det var det jag tänkte på att det går med Vistas drivrutiner också. Men jag trodde att det fanns beta drivrutiner som det finns till Bl.a. nVidias grafikkort. Har äldre drivrutiner till mitt grafikkort eftersom nya ATI-drivrutiner har jag lite problem med. Har ATI drivrutin version 8.7 och dem funkar fin fint. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 Det går visst att lista Windows 7 Beta drivers också nu via det vanliga formuläret på ATI's hemsida. Eftersom det inte dyker upp några för X1600 kortet så antar jag att de inte har några för det. För kort från 2000-serien och uppåt får man ju träffar. Men om dina 8.7 drivers funkar fint som du säger så är det väl bara att tuta och köra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts