Pelle Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 Hej det är så att jag formaterat min hårddisk, glömde att spara några bilder på mitt usb minne... min fråga är då... finns det något program som man kan återfå tillbaka sina bilder osv fast man gjort en format på hdd??? mycket tacksam för svar /Pelle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 Hej, Det var illa. Vet inte hur stora möjligheter som finns, men ett räddningsprogram är i alla fall Recuva. Lycka till! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ture Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 ett program till,(har ej testat det själv) http://dmitrybrant.com/diskdigger Rädda dina raderade digitalfoton DiskDigger 0.6.1 [engelska, 607 kB, gratis] DiskDigger är ett nytt program inom genren av verktyg som hjälper dig att återskapa raderade filer. Via ett enkelt gränssnitt kan du välja varifrån du vill rädda filerna - din hårddisk, flashminnen, USB-enheter etc - och du kan också välja vilken typ av filer du vill återställa. Ett vanligt problem är att man råkar radera ett digitalfoto via kameran, och då kan du oftast rädda det genom att snabbt köra ett sådant här verktyg med ditt minneskort. mvh t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted March 15, 2009 Share Posted March 15, 2009 NTFS Undelete är det bästa program jag använt, alla kategorier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts