Gå till innehåll

Småproblem med Windows 7 (7057)


johnny

Recommended Posts

hej!

jag har 2 problem

1. kan inte logga in i messenger.

2. klockan som finns som gadget, där hamnar visarna ocentrerat och den slutar fungera!??

tillägg, får felkod 8e5e0645 i messenger, har sökt på den men inte hittat något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej!

jag har 2 problem

1. kan inte logga in i messenger.

Hade samma fel och en massa andra fel på messenger, kunde inte göra mycket och när jag försökte avinstallera den så gick det inte och via regedit tog jag bort allt men sen sa messenger att jag hade den installerat redan när jag försökte installera om den!! kort skrivet blev en ominstallation av Win 7 och allt var NORMAL igen:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade samma fel och en massa andra fel på messenger, kunde inte göra mycket och när jag försökte avinstallera den så gick det inte och via regedit tog jag bort allt men sen sa messenger att jag hade den installerat redan när jag försökte installera om den!! kort skrivet blev en ominstallation av Win 7 och allt var NORMAL igen:)

ok, jag har ju kört uppgradering från 7000 o 7048, kan vara det som spökar kanske.

jag provar med en ominstallation så får vi se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Där har du ditt svar.

efter ominstallationen fungerar messenger.

klockan är dock helknas med nu minutvisaren centrerad och timvisaren ocentrerad, skumt!

är dock inget större problem, tycker bara att det var praktiskt att ha den där.

uppgraderingen är som ni skriver inte att rekommendera i dagsläget.

tack för hjälpen!

johnny

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

msiexec /x {0AAA9C97-74D4-47CE-B089-0B147EF3553C} avinstallerar Live messenger.

Du får kolla att "0AAA9C97-74D4-47CE-B089-0B147EF3553C" är rätt guid för din version, det är olika beroende på om det är beta etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...