Gå till innehåll

Ikonerna försvann!


guten

Recommended Posts

Jag tog emot en uppdatering av Microsoft .net. Efter omstart fanns bara klockan kvar i startlisten till höger. Där skall finnas en massa saker man behöver som t.ex. ikonen för virusprogrammet, ikonen för skrivaren, läspennan, mm. Var är dom? Hur får jag igen dom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

<_<

Jag tog emot en uppdatering av Microsoft .net. Efter omstart fanns bara klockan kvar i startlisten till höger. Där skall finnas en massa saker man behöver som t.ex. ikonen för virusprogrammet, ikonen för skrivaren, läspennan, mm. Var är dom? Hur får jag igen dom?

Hej! Högerklicka på verktygsfältet,markera verktygsfält. Klicka på snabbstart. Hoppas det hjälper Dig.

essin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snabbstart är aktiverad. Det som ligger under snabbstart är till vänster invid startknappen. Det är ikonerna till höger intill klockan utom nätverksikonen som saknas. Alla program som finns där har startat och fungerar. det jobbiga är att inte kunna klicka på dem för att konfigurera olika saker. De som inte syns längre är Spy-Bot resident, Cpen 20, Panda resident part, HP toolbox och några till. Någonstans fanns de i registret misstänker jag, men var, och hur får man igen dom? Är ominstallation enda vägen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...