Sunshine Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 God kväll! Jag startade SIWan för att kolla lite här och där. Fann så prestandan som prg. gör! Egenskap Värde CPU Score 5.70 (Calculations per second) Memory Score 5.60 (Memory operations per second) Graphics Score 5.90 (Desktop performance for Windows Aero) D3D Score 5.60 (3D business and gaming graphics performance) Disk Score 5.70 (Disk data transfer rate) Windows Experience Index 5.60 (Base score) Dessa värden fick jag av SIW, tror att hon ändock är ganska snäll av sig`! Har i Windows eget ett värde på 5,6. Någon/några som kan säga om dessa värden är bra/dåliga. Tackar på förhand! Mvh//Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strator Posted March 16, 2009 Share Posted March 16, 2009 Hej SIW tar värdena från Kontrollpanelen "Prestanda info och verktyg", inget som siwan regenererar alltså. Windows experience index landar på det lägsta av värdena.. i ditt fall 5.6. Eftersom det högsta möjliga värdet är 5.9 så ser det bra ut tycker jag, mitt system ser snarlikt ut. Property Value CPU Score 5.90 (Calculations per second) Property Value Memory Score 5.60 (Memory operations per second) Property Value Graphics Score 5.90 (Desktop performance for Windows Aero) Property Value D3D Score 5.90 (3D business and gaming graphics performance) Property Value Disk Score 5.90 (Disk data transfer rate) Property Value Windows Experience Index 5.60 (Base score) /tjing p.s. I windows 7 har högsta möjliga värdet höjts. d.s. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts