Guest al6 Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Har detta senaste bygget samma "problem" med desktop.ini? Har pajjat min installation av 7057 och tänkte installera om och då kan jag lika gärna fixa den senaste? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Den borde väl inte finnas kvar. Om den nu finns kvar är det väl ingen katastrof? Förresten, finns detta bygge ute? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbear Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Den borde väl inte finnas kvar. Om den nu finns kvar är det väl ingen katastrof? Förresten, finns detta bygge ute? Problemet som al6 skriver om finns en lösning på. Jag tror att den finns i en tråd här på Windows 7 (beta). Man skall ta bort filen från två ställen så återkommer den inte vid uppstart. Bygge 7057 finns på torrentsajter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Sitter på bygge 7057 så det är jag fullt medveten om. Tänkte mer på bygge 7061, eller senare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbear Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Tänkte mer på bygge 7061, eller senare Har googlat men hittar inget mer än ryktena om att det finns en 7061. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Har googlat men hittar inget mer än ryktena om att det finns en 7061. Det är säkert ett TAP-bygge, dvs ett bygge som går ut till specifika testare. Det sägs finnas på buggrapporter på Connect som är skickade från 7061, men jag har inte sett detta själv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbear Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 Mycket intressant! RC i slutet av maj först, den som väntar på något gott... Stenis, medan vi andra väntar på påskäggen (helst RC på Windows 7) händer något intressant med W7 under ytan, eller har allt lugnat ner sig i väntan på vilken dag RC skall släppas? Något som du kan avslöja utan att bryta mot avtalet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 Stenis, medan vi andra väntar på påskäggen (helst RC på Windows 7) händer något intressant med W7 under ytan, eller har allt lugnat ner sig i väntan på vilken dag RC skall släppas? Något som du kan avslöja utan att bryta mot avtalet? Något som verkligen är spännande är att jag kan erbjuda en hel del platser att betatesta den svenska versionen av Windows 7, se startsidan för mer information Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts