Gå till innehåll

Intressant!


mumfie

Recommended Posts

Har detta senaste bygget samma "problem" med desktop.ini? Har pajjat min installation av 7057 och tänkte installera om och då kan jag lika gärna fixa den senaste?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den borde väl inte finnas kvar. Om den nu finns kvar är det väl ingen katastrof? Förresten, finns detta bygge ute?

Problemet som al6 skriver om finns en lösning på. Jag tror att den finns i en tråd här på Windows 7 (beta). Man skall ta bort filen från två ställen så återkommer den inte vid uppstart.

Bygge 7057 finns på torrentsajter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket intressant! RC i slutet av maj först, den som väntar på något gott...

Stenis, medan vi andra väntar på påskäggen (helst RC på Windows 7) händer något intressant med W7 under ytan, eller har allt lugnat ner sig i väntan på vilken dag RC skall släppas? Något som du kan avslöja utan att bryta mot avtalet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stenis, medan vi andra väntar på påskäggen (helst RC på Windows 7) händer något intressant med W7 under ytan, eller har allt lugnat ner sig i väntan på vilken dag RC skall släppas? Något som du kan avslöja utan att bryta mot avtalet?

Något som verkligen är spännande är att jag kan erbjuda en hel del platser att betatesta den svenska versionen av Windows 7, se startsidan för mer information :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...