Jump to content

Intressant!

mumfie

Recommended Posts

Har detta senaste bygget samma "problem" med desktop.ini? Har pajjat min installation av 7057 och tänkte installera om och då kan jag lika gärna fixa den senaste?

Den borde väl inte finnas kvar. Om den nu finns kvar är det väl ingen katastrof? Förresten, finns detta bygge ute?

Problemet som al6 skriver om finns en lösning på. Jag tror att den finns i en tråd här på Windows 7 (beta). Man skall ta bort filen från två ställen så återkommer den inte vid uppstart.

Bygge 7057 finns på torrentsajter.

Mycket intressant! RC i slutet av maj först, den som väntar på något gott...

Stenis, medan vi andra väntar på påskäggen (helst RC på Windows 7) händer något intressant med W7 under ytan, eller har allt lugnat ner sig i väntan på vilken dag RC skall släppas? Något som du kan avslöja utan att bryta mot avtalet?

Stenis, medan vi andra väntar på påskäggen (helst RC på Windows 7) händer något intressant med W7 under ytan, eller har allt lugnat ner sig i väntan på vilken dag RC skall släppas? Något som du kan avslöja utan att bryta mot avtalet?

Något som verkligen är spännande är att jag kan erbjuda en hel del platser att betatesta den svenska versionen av Windows 7, se startsidan för mer information :)