pmarriott Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 För några dagar sedan uppmanades jag att uppdatera Messenger, vilket jag gjorde. Nu kan jag inte logga in längre. Får beskedet att det inte gick att ladda kontaktlistan samt felkod 80191002. Kollade i brandväggen och såg att några WLLxxxxxxx-funktioner stod som blockerade. Gav dessa full permission men detta hjälpte inte. Någon som vet något? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lellec56 Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Jag fick oxå möjligheten att uppgradera till nya messenger, gjorde så o körde det i en dag, slutade med att jag raderade hela s*****n och la tillbaka föregående version av messenger, har aldrig varit med om något mer rörigt program enligt min åsikt. Hoppas att du fått till det med den nya versionen på din dator och att du blir nöjd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Prova radera en lokalt lagrade kontaktlistan på din dator, alt prova logga in från en annan dator. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts