Tommy E Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 Hej! Jag har problem med att en av mina söner sitter för mycket vid datorn. Jag har aktiverat föräldrakontrollen, och har angett mellan vilka tider han kan vara inloggad varje dag. Men det hindrar ju inte honom från att sitta väldigt länge ändå. Därför undrar jag om det finns något sätt att ställa in hur länge han kan vara inloggad per dag och vecka. Maila mig gärna på tommy.eklof@telia.com eller ring på 073-942 6552. En pappa i nöd. Hälsning, Tommy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ture Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 EV http://www.tidsbudget.se/ mvh t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted March 21, 2009 Share Posted March 21, 2009 Kan, kommandot "net user xxx /times? vara ett alternativ? någon som sitter på kunskap om just detta kommado? Och någon som vet om man blir utloggad när tiden för kontot gått ut? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts