Venoms Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Du har med stor säkerhet, med tanke på vad som skrivits i tidigare svar, en trasig disk. Med lite tur så skulle du kunna prova med ett reparationsverktyg för din hårddisk, men då blir du nog tvungen att ta bort alla partioner och då försvinner även d, som du ville spara. Det smartaste är att göra som Manneman skrev, köpa en ny disk eller koppla den trasiga som slav till en annan dator för att du ska kunna rädda informationen på din d partion. När allt det är klart, prova med en Totalrensning av disken, dvs ta bort alla partioner och formatera den igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebom Posted March 25, 2009 Author Share Posted March 25, 2009 Hej alla Nu kan jag bara meddela att jag köpte en nu HD och den fungerar kan ni förstå det?!!! och min då varande HD som spökade var en extern HD som jag hade gjort till en intern nu stoppade jag den i skalen och testade och hoppades på får den o fungera tills jag tar allt jag har i och den FUNGERAR!! Nu har jag min trasiga HD som flyttbar HD. stort tack till alla er som tog sig tid och skrev tips. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Bra att det löste sig så smidigt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts