bokossa Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Hej ska formatera min frus dator!!! Hon är rädd om sina mail hur sparar jag dom på ett usbminne och lägger tillbaks dom när jag är klar??? Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanF Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Arkiv > Datafilshantering så ser du var pst filen ligger. Kontouppgifter hänger inte med där så du tänker på det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Hej ska formatera min frus dator!!! Hon är rädd om sina mail hur sparar jag dom på ett usbminne och lägger tillbaks dom när jag är klar??? Mvh Arkiv / Importera och Exportera... välj "Exportera till en fil"... välj "Personlig mappfil (.pst)"... välj "Personliga mappar" och bocka i "Inkludera undermappar"... bläddra fram platsen du vill spara på (usb-minnet) och Slutför! För att lägga tillbaka dom på nya systemet välj Arkiv / Importera och Exportera / Importera från ett annat program eller fil / Personlig mappfil (.pst)"... bläddra fram filen och tryck "Nästa"! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts