Gå till innehåll

PC för Alla - "Så väljer du rätt webbläsare"


Recommended Posts

Gäst DimensionX
Jomen, 3.11 med trumpet winsock

DimensionX sitter och kör Firefox 1.0, och har gjort i 4 år. Han har heller inte ens brytt sig om att uppdatera eller testa nån annan webbläsare.

DimensionX - Wow, vilken webbläsare jag har, funkar klockrent. :)

Mumfie - Jag kör IE8 ja

DimensionX - Jaså, vad är det för nåt? Min funkar som ett urverk. :)

Mumfie - Kör du Firefox 1.0 :o

DimensionX - Jajamensan, och har gjort i 4 år.

Mumfie - Du har inte funderat på att testa en annan lite nyare webbläsare?

DimensionX - Huh? Va? Nehej du, jag kör det jag är van vid och kan. :blink:

Mumfie - Lycka till, är det inte Messenger 2.0 du har framme på skrivbordet också?

DimensionX - Jajamensan, den funkar som ett urverk. :)

:);):D:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Det var väldigt var tråden drog iväg. Och jag också för den delen, har inte varit online här sedan jag startade tråden. Några svar:

Jag tycker artikeln var OK, speciellt som man skriver "snabbguide". Då tycker jag att de har kommit fram till ganska rimligt resultat.

Att ställa om och fixa med gränssnittet är ju inget som direkt ökar produktiviteten för den normale surfaren. Själv tycker jag att FF är ett bra val, tar dessutom bara 28MB diskyta.

/G

JO! Att fixa med gränssnittet är precis vad som ökar produktiviteten. Med mina finesser i Opera har jag både fått mer utrymme på min lilla skärm (1024*768) och ökat snabbheten. Att FF tar 28 MB må så vara för programmappen, men titta i Documents and Settings - efter att cachen har tömts - så får du nog lägga till en hel del. Så var det alla fall när jag testade v 3.0 förra året.

I övrigt var det ju inte så mycket mer att kommentera kring kärnfrågan i denna tråd... ni verkar ha diskuterat en massa andra grejer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...