Gå till innehåll

GTA IV PC


morno

Recommended Posts

hej jag undrar hur många som har spelet? jag håller på attn Xbox 360 installera det nu.. lånar min kompis CDs. jag har spelat det på andra consoler tl.x min Xbox 360. det är ett mycket roligt spel. värt pengarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har man bara rejält med kräm i datorn så är det ett prisvärt spel. De rekomenderade specifikationerna på förpackningen är dock tagna i underkant, både minimum och recommended.

Vad jag har förstått av diverse forum så är det ganska buggigt... sen om det beror på om det piratversioner eller inte kan jag inte uttala mig om. Själv beror nog mina egna buggar på att den dator som vi har spelet på är lite för dålig för att få bra flyt...

//Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag håller med om att det rinns buggar i PC ver.. men i 360 ver så är det inga buggar vad jag har sett.. ibörjan var det tl.x mörk bakrund så man inte såg texten etc..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah... i konsollversioner är där sällan buggar. Jag fick för mig att du höll på att installera PC-versionen... det står lite otydligt i ditt inlägg.

"hej jag undrar hur många som har spelet? jag håller på attn Xbox 360 installera det nu.. lånar min kompis CDs. jag har spelat det på andra consoler tl.x min Xbox 360. det är ett mycket roligt spel. värt pengarna!"

Du har ju skrivit att du installerar på din XBox 360?... du menar pc?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GTA IV för PC är riktigt kasst. Det verkar dock rätt ballt till Xbox, men tyvärr är det riktigt uselt till PC, jag slängde mitt i papperskorgen direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

samma här.. eller jag lämnade tillbacks skiten till affären och sa till dom att "på PC Suger GTA IV STORT! men på Xboxen så är det hur bra som hälst!" jag fick 1 års Xbox live och alla mina pengar tillbacka.. fan vad GameStop (EB Games) är skysta där jag bor!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
GTA IV för PC är riktigt kasst. Det verkar dock rätt ballt till Xbox, men tyvärr är det riktigt uselt till PC, jag slängde mitt i papperskorgen direkt.

För mig fungerar det helt ok. Grafiken kunde varit bara bättre tycker jag. Ser inga större skillnader mot Xbox versionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig fungerar det helt ok. Grafiken kunde varit bara bättre tycker jag. Ser inga större skillnader mot Xbox versionen.

Håller med, spelidén med en uråldrig grafikmotor håller inte. Laggar till max i PC-versionen.

Och då har jag andra spel som kräver mer än GTA IV, och flyter på bra.

Jag gav bort mitt GTAIV... Inte värt de 449:- jag lade ut..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 månader senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...