LightningStrike Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 (edited) Directx 9.0c Mars 09 Edited March 25, 2009 by Stenis Har bytt ut nedladdningslänken mot Microsofts... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByggareBob Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 Ooops. nu skall vi reda ut lite begrepp här:blink: : DirectX 9.0c är ingen NY version, och Filehippo är troligen inte den bästa sidan att hämta det på heller: Däremot så har det säkert tilkommit lite "uppdateringar" till Direct 9.0c: Med Microsoft DirectX® End-User Runtime uppdateras den aktuella versionen av DirectX, vilket är den kärnteknik i Windows® som gör det möjligt att använda avancerade multimediefunktioner och spel på datorn. Länk till uppdateringen av DirectX 9.0c version: 9.26.1590 http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=sv Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 Tack för länken ska se om jag har missat nåt i uppdateringarna.. jag älskar MS's nya nerladdnings speed! istället för max 30KB får jag nu 500KB Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted April 8, 2009 Author Share Posted April 8, 2009 jaja, den är uppdaterad, men visst det är "samma" version fast inte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts