Gå till innehåll

Bygge 7068


perbear

Recommended Posts

Trevlig fredagsläsning.

Windows 7 Build 7068 is available via Connect right now. Heres the build string: 7068.0.090321-1322_x64fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRC1CULXFRER_EN_DVD.

Kanske att någon hinner tanka hem den under helgen :rolleyes:

Tillägg1: Källa (för den som vill läsa) http://windows7center.com/ (Windows 7 center)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det verkar vara sant, här är någon ryss som lyckats få tag i den:

1-thumb.jpg

(

För er som vill betatesta svensk Windows, den där bilden har en lokaliseringsbugg man skulle kunna rapportera.

Någon av de andra flikarna har breddats, men listan på den flik som visas på bilden har inte breddats - därför blir det en massa fult, oanvänt utrymme till höger om listan. Antingen borde den andra fliken krympas, ellrer så borde alla flikarna breddas lika mycket.

Smågnäll, men lite ordning får det väl vara! :)

/ Jesper Holmberg (MSFT)

)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

installera den nu, installationsförfarande är ändra snyggare den uppstartsbilde som fanns i 7057 ljusblå bild, är 32 bits men hoppas de läcker den 64 bits snart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker denna build är skit rent ut sagt! inget funkar att köra på den.

Det tog mig 4,5 timme att få Microsoft Update att funka!

Sen ville jag ha några "Search Providers" i IE men inte f*n gick det eller går att få in heller!

Har tröttnat på den efter en halv dag bara, & detta ska vara RC... :lol:

Tillåt mig le brett som en laggårdsvägg...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker denna build är skit rent ut sagt! inget funkar att köra på den.

Nä, som sagt inte RC. Hur lång tid tog det för dig att ladda hem den? Min har varit igång minst 2 timmar och har fortfarande en timme kvar. DET tycker jag är botten. Sedan får vi se vid installationen. Skall köra den i Virtual PC på en av mina testdatorer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur lång tid tog det för dig att ladda hem den? Min har varit igång minst 2 timmar och har fortfarande en timme kvar. DET tycker jag är botten.

Ja det är illa. Jag tycker du ska skriva till Microsoft och klaga att torrentarna de läcker ut är för långsamma. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tog ca 1 timme och 30 min få hem den installation tog ca 20 min tycker den är snabb, till med den hittade en drivers till mitt ljudkort hade inget ljud innan windows update det tog bara 2 min hitta den behövde

står bara RC när man godkänner licensen under installationen

förra bygge så tappade den det trådlösa ganska tätt men dennna vera bättre hålla det men peppar peppar hehe

men de är på rätt väg iag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, som sagt inte RC. Hur lång tid tog det för dig att ladda hem den? Min har varit igång minst 2 timmar och har fortfarande en timme kvar. DET tycker jag är botten. Sedan får vi se vid installationen. Skall köra den i Virtual PC på en av mina testdatorer.

Bah. Använd en riktig tracker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu kört 7068 i ett par timmar (har ett par applikationer kvar att få in) men jfrt med 7048 vilket jag körde innan så känns en otrolig skillnad! Mycket rappare!

Funtar på att lägga in det på min jobbdator och slänga ut Vista redan nu. Hoppas att jag inte har för mycket att göra i morgon!

/G

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu kört 7068 i ett par timmar (har ett par applikationer kvar att få in) men jfrt med 7048 vilket jag körde innan så känns en otrolig skillnad! Mycket rappare!

/G

Det är ju bra. Själv får jag nog göra en ny nedladdning (av vilket bygge som nu är ute när jag kommer hem) av iso-filen för vid installationen klagade Windows på att det inte gick att ladda alla filer. Och det oberoende av vilken av de två skivor jag använde som jag hade bränt tidigare under helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur bra är nya Windows 7 RC Build 7068?

Den klarar av att uppgradera befintligt Vista x64 med bibehållande av de flesta program och tillägg.

Föregående versioner har alltid gått på pumpen och återställt föregående version sig i slutet av installationen.

Vad jag märker så måste MSN med flera program installeras om, och anledningen är troligtvis att Registret

inte överförts helt. Minsta osupportade program i "Registret - Run" får Windows att vägra körning av alla

Admin-krävande program.

post-459-1238505293_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...