Copykat Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Har haft något tema installerat som jag tror jag körde från någon tillfällig mapp som nu är bortstädad. Gjorde omstart av datorn och nu är knapparna i aktivitetsfältet grymt små. Typ 50 pixlar breda. Har ingen aning vilket tema jag körde och skulle vilja ha normal storlek på dessa igen då det är svårt att se vad man har öppnat när dessa knappar är så små. Se bifogad bild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Kör den här .reg-filen och starta om datorn! DeIconizeTaskbar.reg Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\WindowMetrics] "MinWidth"=- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waxinator Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Snyggt jobbat e-son ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copykat Posted March 27, 2009 Author Share Posted March 27, 2009 Tackar för denna fix. Fungerade klockrent och jag var inne på rätt ställe i registret innan men ville inte välja fel. Tack för snabbt svar och detta forum ligger nu i mina favoriter och kommer rekommenderas till dom jag känner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted March 27, 2009 Share Posted March 27, 2009 Bockar och tackar för applåderna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts