Gå till innehåll

Earth Hour


DAson

Recommended Posts

Var det någon som gjorde det man skulle göra mellan klockan 20.30-21.30 släcka alla lampor? Jag gjorde det stängde av allt under 1 timme. Fyll på med vad ni gjorde under den timman.

//DAson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

satt här och slösurfade lite, passade på att tända alla lysrör jag har monterade på väggarna, solariet..

körde några tomma tvättmaskiner och spolade varmvatten! Slänge batterier i naturen med :P:rolleyes::lol::lol::ph34r:

I ärlighetens namn så var det lika nedsläckt här som vanligt, lyste nog bara i köket för att grannarna ska veta att det bor nån här :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag brukar som vanligt på Lördagar göra gårdsplanen strömförande via två sladdar från trefas uttaget den ena kopplad till ett gammalt armeringsnät jag grävt ner i trädgårdslandet och den andra till en plåtbit nedkörd i marken en bit därifrån.. extremt hög ström konsumtion och jäkla fiffigt tycker jag.

Kan tillägga att jag säkrat upp faserna i etapper och är nu tvungen att ha 30A!!!!!! i skåpet, blir alldeles varm i kroppen när jag tänker på det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag brukar som vanligt på Lördagar göra gårdsplanen strömförande via två sladdar från trefas uttaget den ena kopplad till ett gammalt armeringsnät jag grävt ner i trädgårdslandet och den andra till en plåtbit nedkörd i marken en bit därifrån.. extremt hög ström konsumtion och jäkla fiffigt tycker jag.

Kan tillägga att jag säkrat upp faserna i etapper och är nu tvungen att ha 30A!!!!!! i skåpet, blir alldeles varm i kroppen när jag tänker på det...

Gatybelysningen släcktes och då gick jag runt och släckte allt utom dator och tv`n, fy till grannen som inte släckte alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lät naturligtvis det vara som det brukar.Myslampor och match kl.nio.

Jag tycker att det var trams alltihopa.Bättre dom stängde alla flygplatser och släckte ner alla landningsbanor i ett vecka.Det hade varit nåt för moder jord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...