Andreas Stenhall Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 Alla som har TechNet och MSDN-prenumeration kan nu ladda hem Windows Home Server! Detta ska jag ta och göra omgående och jag hoppas hinna testa i helgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HlK Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 Alla som har TechNet och MSDN-prenumeration kan nu ladda hem Windows Home Server! Detta ska jag ta och göra omgående och jag hoppas hinna testa i helgen. Jag installerade det igår (virtuellt) som jag kör på samma maskin som jag har SBS2008. Fungerar hur bra som helst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 29, 2009 Author Share Posted March 29, 2009 Dessutom har ju det efterlängtade Power Packet nu släppts vilket ger helt nya möjligheter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 måste jag betala för att vara en Beta testare? jag har en WHS men det är 120 dars trail.. är det samma eller är den som finns för premium full ver? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted March 30, 2009 Author Share Posted March 30, 2009 måste jag betala för att vara en Beta testare?jag har en WHS men det är 120 dars trail.. är det samma eller är den som finns för premium full ver? Det finns inget betatest av WHS 2.0 ännu. Det finns i dagsläget bara en version av WHS så det är inte tal om standard eller premium, åtminstone inte för WHS 1.0. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts