enebacken Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 När jag klickar på en e-post länk så är det fel program sopm startar, office outlok startar då, men vill att windows mail ska starta, hur kan jag lösa det???? Hoppas någon vet. /Jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted March 29, 2009 Share Posted March 29, 2009 När jag klickar på en e-post länk så är det fel program som startar, office outlok startar då, men vill att windows mailska starta, hur kan jag lösa det? Välkommen till forumet! Kontrollpanelen (Klassisk vy) -> Standardprogram. Klicka på Ange dina standardprogram, markera Internet Explorer. Får du till svar att programmet har alla standardvärden? Om inte, klicka på Ange det här programmet som standardprogram. Gör sedan samma med Windows Mail. Internet Explorer och Windows Mail skall alltså ha alla standardvärden. Är det inte fel forum? Då du har Windows Mail utgår jag från Vista. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enebacken Posted March 29, 2009 Author Share Posted March 29, 2009 Jo, fick se att det blev fel forum. Tack för hjälpen, nu funkar det. M;vh Jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts