Gå till innehåll

Frontlines Fuel of war


Dykaren

Recommended Posts

Jag har en laptop med vista (nyinköpt). När jag installerar Frontlines Fuel of war (originalspel) fungerar det inte. När jag stoppar i skivan får jag inte upp ikonen och när jag öppnar den direkt på E: stängs det ned automatiskt och jag får ett meddelande att windows söker efter fel och ska meddela mig. Sen händer inget mer.

I instruktionsboken står det: "If your installed operating system is windows vista, please refer to the Games explorer".

Jag är ingen kung på datorer, men gör så gott jag kan :huh: ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en laptop med vista (nyinköpt). När jag installerar Frontlines Fuel of war (originalspel) fungerar det inte. När jag stoppar i skivan får jag inte upp ikonen och när jag öppnar den direkt på E: stängs det ned automatiskt och jag får ett meddelande att windows söker efter fel och ska meddela mig. Sen händer inget mer.

I instruktionsboken står det: "If your installed operating system is windows vista, please refer to the Games explorer".

Jag är ingen kung på datorer, men gör så gott jag kan :huh: ...

Klicka på startmenyn och sedan games från "program menyn", där finns nu ikonen för spelet om all blev rät vid instalationen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret, men det hjälper inte. När jag stoppar i skivan får jag upp ett meddelande:

E:\ Det går inte att hitta programmet.

När jag startar upp det genom att göra som du säger och är uppkopplad mot internet så får jag förslag på uppdateringar och hänvisas till KAOS studios JA/NEJ. Där finns det länkar till-

EFIS_PATCH_V1.1.1_TO_V1.2.0.EXE - MYIS MIRROR

EFIS_PATCH_V1.1.1_TO_V1.2.0.EXE - I3D MIRROR

EFIS_PATCH_V1.1.1_TO_V1.2.0.EXE - FP MIRROR

men jag vet inte vad det är för uppdateringar? Oavsett om jag klickar ja eller nej så får jag upp ett meddelande att: Frontlines games har slutat fungera. Sedan får jag upp ett meddelande att: Ett problem gjorde att programmet slutade fungera korrekt. Programmet stängs och du kommer meddelas om det finns någon lösning på problemet.

Men jag får aldrig något meddelande om lösning. Jag vill kunna spela :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret, men det hjälper inte. När jag stoppar i skivan får jag upp ett meddelande:

E:\ Det går inte att hitta programmet.

När jag startar upp det genom att göra som du säger och är uppkopplad mot internet så får jag förslag på uppdateringar och hänvisas till KAOS studios JA/NEJ. Där finns det länkar till-

EFIS_PATCH_V1.1.1_TO_V1.2.0.EXE - MYIS MIRROR

EFIS_PATCH_V1.1.1_TO_V1.2.0.EXE - I3D MIRROR

EFIS_PATCH_V1.1.1_TO_V1.2.0.EXE - FP MIRROR

men jag vet inte vad det är för uppdateringar? Oavsett om jag klickar ja eller nej så får jag upp ett meddelande att: Frontlines games har slutat fungera. Sedan får jag upp ett meddelande att: Ett problem gjorde att programmet slutade fungera korrekt. Programmet stängs och du kommer meddelas om det finns någon lösning på problemet.

Men jag får aldrig något meddelande om lösning. Jag vill kunna spela :(

Hmm klarar din dator minimum kraven prestandamessigt? om den gör det testa att avinstalera och instalera om det.. när du gjort det dra ner alla patcharna manuellt härifrån Patchar och instalera dessa. och starta om samt testa om det funkar nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret, men det hjälper inte. När jag stoppar i skivan får jag upp ett meddelande:

E:\ Det går inte att hitta programmet.

När jag startar upp det genom att göra som du säger och är uppkopplad mot internet så får jag förslag på uppdateringar och hänvisas till KAOS studios JA/NEJ. Där finns det länkar till-

EFIS_PATCH_V1.1.1_TO_V1.2.0.EXE - MYIS MIRROR

EFIS_PATCH_V1.1.1_TO_V1.2.0.EXE - I3D MIRROR

EFIS_PATCH_V1.1.1_TO_V1.2.0.EXE - FP MIRROR

men jag vet inte vad det är för uppdateringar? Oavsett om jag klickar ja eller nej så får jag upp ett meddelande att: Frontlines games har slutat fungera. Sedan får jag upp ett meddelande att: Ett problem gjorde att programmet slutade fungera korrekt. Programmet stängs och du kommer meddelas om det finns någon lösning på problemet.

Men jag får aldrig något meddelande om lösning. Jag vill kunna spela :(

För vad jag vet ska det funka bra i Vista..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, jag ska testa det. Jo, datorn ska klara det. Jag får se när jag hinner göra det. Troligvis närmare helgen. Men vad menar du med att jag ska "dra ner alla patchar"? Tack så länge. Jag återkommer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, jag ska testa det. Jo, datorn ska klara det. Jag får se när jag hinner göra det. Troligvis närmare helgen. Men vad menar du med att jag ska "dra ner alla patchar"? Tack så länge. Jag återkommer...

Att ladda ner dem som .exe filer från länken jag gav dig (tror det kommit 3 patchar totalt) och sedan instalera dessa i tur och ordning direkt efter instalation av spelet för att sedan testa att köra det igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 månader senare...

Det var patchrarna. Men när jag väl fick igång spelet så märktes det att datorn var på gränsen, så det var inget kul. Jag ska uppgradera skiten så det går att spela. Tack för bra och fungerande tips. Nu ska jag starta en tråd om Cod4

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 månader senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...