Shilex Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 Hejhopp! Någon som har haft problem med att datan hänger sig efter man låtit den varit oaktiv efter t.ex 5-10min? Det har iaf jag och skulle gärna vilja slippa detta retliga besvär. Jag har ingen aning varför detta börja ske, det har aldrig hänt innan men nu i ca 2 veckor så har detta problem kvarstått och jag har fått starta om datan varje gång när jag varit "afk" eller liknande. Vore tacksam för svar och hjälp Mvh /Joakim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 Vilken typ av dator har du, modell och operativsystem etc? Det kan vara dina power-inställningar som spökar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shilex Posted March 30, 2009 Author Share Posted March 30, 2009 Vilken typ av dator har du, modell och operativsystem etc?Det kan vara dina power-inställningar som spökar System: Micrsoft Windows XP Home Edition Version 2002 Service Pack 3 Dator: Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz 2.40 GHz. 2.00 GB RAM PAE (Physical Address Exten Min kunskap om dator är inte hög så jag hoppas detta var det du undra över, annars skulle det vara shysst om hur man kollar saker och ting mvh /joakim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts