Gå till innehåll

Våga Windows Vista?


Chockboll

Recommended Posts

Detta är säkert en dum fråga men hur mkt vågar man ta bort av det som följer med ett operativsystem?

Jag vill enbart ha ett fungerande rått operativsystem utan en massa tjaffs.

Det har gått ett tag sedan jag använt min dator sedan jag installerade Vista. Nu kan jag inte ha någon bakgrundsbild. Och det dyker upp en ruta om att mitt Vista inte är en validerad och äkta vara.

Betyder det att jag är tvungen att ha internet för att få en fullt funktionell dator i dag eller har jag köpt en icke äkta vara från komplett?

Svar är välkommet xD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är säkert en dum fråga men hur mkt vågar man ta bort av det som följer med ett operativsystem?

Jag vill enbart ha ett fungerande rått operativsystem utan en massa tjaffs.

Det har gått ett tag sedan jag använt min dator sedan jag installerade Vista. Nu kan jag inte ha någon bakgrundsbild. Och det dyker upp en ruta om att mitt Vista inte är en validerad och äkta vara.

Betyder det att jag är tvungen att ha internet för att få en fullt funktionell dator i dag eller har jag köpt en icke äkta vara från komplett?

Svar är välkommet xD

Du behöver ju ha uppkoppling för att få alla uppdateringar, och även för att aktivera Windows, om det kanske är det som är felet! Du kan kontrollera om Vista är aktiverat om du går till Kontrollpanelen / System.... längst ner på sidan står det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...