Gå till innehåll

Bekymmer med SP2


margrehte

Recommended Posts

Hade ett bekymmer och surfade runt och kollade på datorsajter,hamnade då på microsoft.com som hade ett verktyg för att fixa mitt bekymmer dock så tolkade jag det som att detta verktyg kunde ställa till det i datorn och bättre med nån uppdatering som jag dock inte hitta så jag valde att tanka hem sp2 och installera men sp2 strulade till det i datorn trots att nätverket var bortkopplat så valde att avinstallera och vänta på skarpa versionen men nu fundera jag på om uppdatering av sp2 skulle funka i felsäkert läge utan nätverk ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

????

Något fel eller?

/starplus

Problem ! Nä inte alls efter avinstallation av sp2, ställde bara en enkel fråga " går det att installera sp2 i felsäkert läge ? men ni är så nyfikna och skall rota i orsaken till problemen, ok så här var det efter sp2 installationen så var det så mycke gult och rött i loggboken dock avvaktade jag i 2 dgr ifall det skulle rätta till sej av sej själv, så mycke fel enligt loggboken så det var ingen idè att fråga här utan bara avinstallation gällde. m

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problem ! Nä inte alls efter avinstallation av sp2, ställde bara en enkel fråga " går det att installera sp2 i felsäkert läge ? men ni är så nyfikna och skall rota i orsaken till problemen, ok så här var det efter sp2 installationen så var det så mycke gult och rött i loggboken dock avvaktade jag i 2 dgr ifall det skulle rätta till sej av sej själv, så mycke fel enligt loggboken så det var ingen idè att fråga här utan bara avinstallation gällde. m

Hej!

Prova!

Eftersom du uppenbarligen inte vill ha någon hjälp förstår jag inte att du ens gör dej besväret att skriva om dina (problem).

Case closed från min sida

/ Starplus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...