Gå till innehåll

Dataexekveringsskyddet går igång när jag öppnar nytt fönster


Tjorven

Recommended Posts

Du kan kika lite på den här länken! Om inget annat hjälper så kan du prova att helt enkelt installera om IE 8! Avinstallera, starta om... och återinstallera!

http://www.tipsomvista.se/internet-explore...explorer-8.htmldu pratar med novisen vid spisen. sist jag hade inter net va 95. Men om jag av installerar 8:an är sjuan kvar då? tackar på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men om jag av installerar 8:an är sjuan kvar då? tackar på förhand

Ja, 7:an läggs tillbaka automatiskt... om du kör Windows Vista! Har du XP, kan det hända att du får 6:an istället! Avinstallerar 8:an gör du på följande sökväg!

För Vista: Kontrollpanelen / Program och funktioner / Visa installerade uppdateringar

För XP: Kontrollpanelen / Lägg till och ta bort program... bocka i "Visa uppdateringar"!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, 7:an läggs tillbaka automatiskt... om du kör Windows Vista! Har du XP, kan det hända att du får 6:an istället! Avinstallerar 8:an gör du på följande sökväg! Vista . Det har gått bra ända tillspråkpaketet. Det vägrar att avinstalleras, inte bry mig eller?

För Vista: Kontrollpanelen / Program och funktioner / Visa installerade uppdateringar

För XP: Kontrollpanelen / Lägg till och ta bort program... bocka i "Visa uppdateringar"!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du försöka skriva dina svar, på ny rad, nedanför citaten ifrån mig? Det blir liksom lättare att se vem som har sagt vad då! ;)

Vad gäller själva problemet så är jag inte riktigt med på vad det är för språkpaket du talar om! Är det något som hör ihop med Internet Explorer 8 menar du? Har du fått bort IE8, och 7:an rullar normalt, så skulle jag tro att du kan lämna övriga uppdateringar därhän!

Antingen kör du vidare med IE7 tills Microsoft börjar trycka ut 8:an med Automatiska uppdateringar, eller så laddar du ner den svenska versionen av IE8 från länken här, och sedan installerar du från disk! Du skall alltså välja "Spara".... inte "Kör", när nedladdningen vill starta! Spara på skrivbordet och kör därifrån! Nu vet jag fortfarande inte om du kör Vista eller XP, 32- eller 64-bitars, så mer exakt länk än så här kan jag inte ge!

http://www.microsoft.com/sverige/windows/i...wide-sites.aspx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du försöka skriva dina svar, på ny rad, nedanför citaten ifrån mig? Det blir liksom lättare att se vem som har sagt vad då! ;)

Vad gäller själva problemet så är jag inte riktigt med på vad det är för språkpaket du talar om! Är det något som hör ihop med Internet Explorer 8 menar du? Har du fått bort IE8, och 7:an rullar normalt, så skulle jag tro att du kan lämna övriga uppdateringar därhän!

Antingen kör du vidare med IE7 tills Microsoft börjar trycka ut 8:an med Automatiska uppdateringar, eller så laddar du ner den svenska versionen av IE8 från länken här, och sedan installerar du från disk! Du skall alltså välja "Spara".... inte "Kör", när nedladdningen vill starta! Spara på skrivbordet och kör därifrån! Nu vet jag fortfarande inte om du kör Vista eller XP, 32- eller 64-bitars, så mer exakt länk än så här kan jag inte ge!

http://www.microsoft.com/sverige/windows/i...wide-sites.aspxLitet problem hos mig. Jag vet inte riktigt var du vill att jag ska svara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...