DAson Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Vart kan man få tag på drivrutiner till ATI:s grafikkort som ska funka i Windows 7 Betan? Kan ni på forumet hjälpa mig med det!a! //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 hmm... jag fixa mitt med Visa drivisarna.. testa om inte det funkar extrahera filen och ta drivisarna där ifrån det ska funka.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Drivrutinerna finns att hitta på ATI:s hemsida, precis som för Vista- och XP-drivarna, http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Vart kan man få tag på drivrutiner till ATI:s grafikkort som ska funka i Windows 7 Betan? Kan ni på forumet hjälpa mig med det!a!//DAson Hej/godkväll DAson! Vilket graf-kort har DU? Jag har, Raedon HD 2600 XT och det fungerade klockrent i W7-beta 1068. Har inte behövt gå in på ATI´s sida heller.... Mvh/ sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted April 1, 2009 Author Share Posted April 1, 2009 Har ATI Radeon X1600 och Windows 7 Beta Build 7048. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Har ATI Radeon X1600 och Windows 7 Beta Build 7048.//DAson OkiDoki! Har Du varit inne på ATI´s sida och uppdaterat? Här länk! http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx EDIT: OOOPS! Ser att 1600 inte finns på listan!!! Har Du testat att gå in på enhetshanteraren och klicka på grafikkort, högerklicka, uppdatera drivrutin? Hoppas det går bra. Mvh// Sunshine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted April 1, 2009 Author Share Posted April 1, 2009 Dessa drivrutiner passar inte för jag har inte PCI-Express har som sagt bara AGP 8X. Så det får nog bli ATI drivrutiner till Vista istället. Men tack för all hjälp ändå! //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts