morno Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 undrar en sak hur många har IE 8 här? jag har IE 8 och är nöjd med det. men jag är en Microsoft närd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 undrar en sak hur många har IE 8 här? jag har IE 8 och är nöjd med det. men jag är en Microsoft närd 1 Skämtar bara, det är ju 1:a April Vaddå hur många använder IE8? Sverige lokalt? Hela Sverige, eller hela Världen? Det finns ju dom som sitter runt om i detta klot och befinner sig på denna sida.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 1, 2009 Author Share Posted April 1, 2009 ja hurmånga här anväder IE 8 i detta forumet?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByggareBob Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 En till i raden, använder IE8 och tycker det (än så länge) fungerar kanon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 En till i raden, använder IE8 och tycker det (än så länge) fungerar kanon Hai! Aj´m jos it 2, såmtimes. But aj´m testing ånly. Får dä mest, aj jos FF. Be kås itt´s faster å mer stabilare. Joking is funny! Ain´t it? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivier Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Jag har har IE8. Jag använder Firefox. Även om jag tycker IE8 är en stor förbättring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByggareBob Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Hai!Aj´m jos it 2, såmtimes. But aj´m testing ånly. Får dä mest, aj jos FF. Be kås itt´s faster å mer stabilare. Joking is funny! Ain´t it? Låter mest som om du möjligen har hällt en 8:a Explorer i Dig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grinders Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Kör med Internet Explorer 8 /grinders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 2, 2009 Author Share Posted April 2, 2009 tycker att IE 8 är bra.. visst FF kanske laddar vissa sidor snabbare.. men det är inte det jag vill ha.. jag vill ha en snygg och lätt hanterlig layout. visst alla nya layouter är kompliserade i början. men alla vet hur microsoft producter funkar på sätt och vis.. det måste vi ju kunna ge MS.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Jag har inte IE8. Har IE7, men använder Opera 10. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 2, 2009 Author Share Posted April 2, 2009 ok smaken är som baken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Jag har IE8 men använder det inte. tycker att IE 8 är bra.. visst FF kanske laddar vissa sidor snabbare.. men det är inte det jag vill ha.. jag vill ha en snygg och lätt hanterlig layout. visst alla nya layouter är kompliserade i början. men alla vet hur microsoft producter funkar på sätt och vis.. det måste vi ju kunna ge MS.. Det där var väldigt komiskt för en Fx användare skulle säga tvärtemot. Visst smaken är olika men om man tycker att IE7 och IE8 följer Microsoft övergripande utformning av GUI så är man verkligen ute och reser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kal Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Det där var väldigt komiskt för en Fx användare skulle säga tvärtemot. Visst smaken är olika men om man tycker att IE7 och IE8 följer Microsoft övergripande utformning av GUI så är man verkligen ute och reser. Jag tycker det är fler som är ute och reser, som inte har koll på vad som står i första inlägget!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubbe16 Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Jag har har IE8.Jag använder Firefox. Även om jag tycker IE8 är en stor förbättring. Same Here, IE8 är det bästa MS har släppt hitills, tycker jag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Jag har inte IE8. Har IE7, men använder Opera 10. Nu har jag IE8, men använder alltjämt Opera 10. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobias84 Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Använder bara IE8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 23, 2009 Author Share Posted April 23, 2009 fick installera om min laptop i tisdags (nåt virus gjorde så jag inte kunde logga in) såg bara Windows XP istället för Välkommen. jaja.. kör XP Pro SP3 IE8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fogerty4evr Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Vet inte...antar det för i Win7 så är det väl IE8? Använder bara Opera... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Jag använder också IE8 och är nöjd med den. Har haft IE7 men den är inte lika bra som IE8. //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus99 Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Jag har inte testa ännu. har IE7. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 23, 2009 Author Share Posted April 23, 2009 ta hem IE8 du/ni kommer inte bli besvikna.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margrehte Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 ta hem IE8 du/ni kommer inte bli besvikna.. IE 8 så klart, gillade betan som tyvärr krånglade så mycket så avinstallation sen skarpa IE 8 (toppentoppen) bliztsnabb och säker men sen hände nåt och så segtsegt så vilken tur att jag fick länk här, var 3 fel och tyvärr så fick jag inte reda på vad men nu bliztsnabb igen och inte ett enda virus eller annat skit efter installationen av IE 8. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Jag använder IE 8. Har testat och testat och testat, men ej fått ett enda problem ännu så länge, verkar stabilt för tillfället. Testat även, FF, Safari, Opera osv. Men med W7 och mitt D-50 modem så rullar det på riktigt friskt. -Ja, inte är det väl som alla NI andra som har fiber, men jag kan dock säga att, det går betydligt snabbare nu än med Vistan. Den dagen det strular, så kanske jag byter till någon annan läsare. Nöjd för tillfället. Är dock inte för eller emot MS, jag bara har det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falo Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Jag har ie8,funkar helt perfekt, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ängegärd Posted April 24, 2009 Share Posted April 24, 2009 Har IE8 installerad för att tätta till de säkerhetsbuggar som fanns i IE7. Kör annars med FF och IE Tab. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts