Gå till innehåll

Hur många har IE8?


morno

Recommended Posts

undrar en sak hur många har IE 8 här? jag har IE 8 och är nöjd med det. men jag är en Microsoft närd :P

1 :lol:

Skämtar bara, det är ju 1:a April :lol:

Vaddå hur många använder IE8? Sverige lokalt? Hela Sverige, eller hela Världen? Det finns ju dom som sitter runt om i detta klot och befinner sig på denna sida..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En till i raden, använder IE8 och tycker det (än så länge) fungerar kanon :D

Hai!

Aj´m jos it 2, såmtimes. But aj´m testing ånly. Får dä mest, aj jos FF. Be kås itt´s faster å mer stabilare. :lol:

Joking is funny! Ain´t it? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker att IE 8 är bra.. visst FF kanske laddar vissa sidor snabbare.. men det är inte det jag vill ha.. jag vill ha en snygg och lätt hanterlig layout. visst alla nya layouter är kompliserade i början. men alla vet hur microsoft producter funkar på sätt och vis.. det måste vi ju kunna ge MS..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har IE8 men använder det inte.

tycker att IE 8 är bra.. visst FF kanske laddar vissa sidor snabbare.. men det är inte det jag vill ha.. jag vill ha en snygg och lätt hanterlig layout. visst alla nya layouter är kompliserade i början. men alla vet hur microsoft producter funkar på sätt och vis.. det måste vi ju kunna ge MS..

Det där var väldigt komiskt för en Fx användare skulle säga tvärtemot. Visst smaken är olika men om man tycker att IE7 och IE8 följer Microsoft övergripande utformning av GUI så är man verkligen ute och reser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där var väldigt komiskt för en Fx användare skulle säga tvärtemot. Visst smaken är olika men om man tycker att IE7 och IE8 följer Microsoft övergripande utformning av GUI så är man verkligen ute och reser.

Jag tycker det är fler som är ute och reser,

som inte har koll på vad som står i första inlägget!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
ta hem IE8 du/ni kommer inte bli besvikna..

IE 8 så klart, gillade betan som tyvärr krånglade så mycket så avinstallation sen skarpa IE 8 (toppentoppen) bliztsnabb och säker men sen hände nåt och så segtsegt så vilken tur att jag fick länk här, var 3 fel och tyvärr så fick jag inte reda på vad men nu bliztsnabb igen och inte ett enda virus eller annat skit efter installationen av IE 8.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder IE 8.

Har testat och testat och testat, men ej fått ett enda problem ännu så länge, verkar stabilt för tillfället.

Testat även, FF, Safari, Opera osv. Men med W7 och mitt D-50 modem så rullar det på riktigt friskt. -Ja, inte är det väl som alla NI andra som har fiber, men jag kan dock säga att, det går betydligt snabbare nu än med Vistan.

Den dagen det strular, så kanske jag byter till någon annan läsare. Nöjd för tillfället. Är dock inte för eller emot MS, jag bara har det. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...