Gå till innehåll

Menyrad (samt flikrad ie8) svart


si3rra

Recommended Posts

Någon som har något tips ang detta!?

Menyraden, samt flikraden blir "svart" men detta försvinner efter omstart av datorn.

Problemet uppstår då och då, och menyradens svärta följer med till andra program.

(Postat i XP, verkar vara systemproblem, flyttas till IE8 om detta är ett IE relaterat problem!)

XP Home sp3, IE8, java, flash osv uppdaterat.

Grafikkortet inbyggt på moderkortet.

wPhqttgPK.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jodå den är manuellt hackad. men så är det också på de andra 4 datorerna jag förfogar någorlunda över och ingen av de andra har upplevt samma problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jodå den är manuellt hackad. men så är det också på de andra 4 datorerna jag förfogar någorlunda över och ingen av de andra har upplevt samma problem.

Ok... det var bara en tanke... ibland kan ett sådant här hack få oanade konsekvenser! Att det upträder i en dator men inte i en annan, är liksom ingen garanti för någonting. Det kan vara en sån där sak som bara uppträder när en hel serie förutsättningar uppfylls! Men jag har sett samma fel som du har, tidigare... minns bara inte riktigt hur jag löste det, men förmodligen med ominstallation av webläsaren!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...