Ozzyman Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Jag undrar hur det är med supporten,uppdateringar för mitt älskade XP x64 och x86?Har Microsoft "slutat" med dessa operativ system helt?Tycker det är "konstigt" att det säljs ny datorer med XP och att Microsoft "slutar" med uppdateringar och patcher!Läste på många ställen på nätet att dessa operativ sytem "läggs"ner fr.o.m April 2009!Skulle inte Microsoft ha uppdateringar,patcher och support till 2014? Mvh.Ozzyman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobias84 Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Support och uppdateringar kommer fortfarande släppas rätt så OS:et inte säljs längre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Från och med 14:e april kommer endast säkerhetsuppdateringar att släppas, och troligtvis även andra eventuella kritiska uppdateringar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sleepwalker Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 Säker på att det bara är till 14 April? Har för mig att dom skulle hålla supporten öppen tills Windows 7 släpps. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 när kommer windows 7 släppas? hur mycket tror ni det kommer kosta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts