Gå till innehåll

IPRED och FRA diskussion!


Gäst DimensionX

Recommended Posts

Finns bara 1 sätt! Protestera mot IPRED och ha bara denna sida tillgänlig. Vi finns här för att kommunicera med varandra på ett LAGLIGT SÄTT! HA EN BRA/FIN PÅSKHELG nu allesammans.

detsamma Mr.Sunshine! ha en dra påsk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svar 141
  • Skapat
  • Senaste svar

Toppostare i den här tråden

Toppostare i den här tråden

Bilder i tråden

Gäst DimensionX
Finns bara 1 sätt! Protestera mot IPRED

Bra, budskapet gick fram hör jag. ;)

(Enda sättet att bli av med IPRED.)

Men då måste fler än vi vara modiga att skriva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Bli av med IPRED?!?!

Är vi bara tillräckligt många som vågar stå för våra åsikter så...........

Visst kan man sitta rädd i det tysta och tycka att IPRED är en kass lag.

Men för att göra nåt så krävs det att man är lite tuff och vågar stå upp för vad man tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

helt rätt DimensionX!

tycker vi alla ska mötas på en plats tl.x strömstad eller stockholm och protestera eller vart nu alla politiker sitter.. vem vet dom kanske sitter i en liten bunker i sydafrika och tänker som hitler "här kommer dom aldrig hitta mig!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
helt rätt DimensionX!

tycker vi alla ska mötas på en plats tl.x strömstad eller stockholm och protestera eller vart nu alla politiker sitter.. vem vet dom kanske sitter i en liten bunker i sydafrika och tänker som hitler "här kommer dom aldrig hitta mig!"

Svenskar är kända för att vara mesar. De sitter rädda i det tysta och klagar över IPRED och andra kränkande lagar. Det är bara vi som är modiga att våga stå för våra åsikter som för krig mot IPRED och FRA.

Vi hycklar i alla fall inte. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Svenskar är kända för att vara mesar. De sitter rädda i det tysta och klagar över IPRED och andra kränkande lagar. Det är bara vi som är modiga att våga stå för våra åsikter som för krig mot IPRED och FRA.

Vi hycklar i alla fall inte. :)

Nu börjar avstängningarna och friheten ta slut.

http://torrentfreak.com/facebook-blocks-al...y-links-090408/

EUs loggningslag nu införd

http://www.idg.se/2.1085/1.222837/eus-logg...tm_medium=email

Vad spelar något för roll om vi inte har någon frihet kvar?

Det blir vi tuffingar som får rädda er som är skrämda i bakgrunden. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WTF säger jag.. visst varför ska man stänga facebook bara för att folk länkar till en laglig torrent? har folk inte fattat att det inte är TPB som hostar det olagliga det är ju privat personer asså folk borde läsa sig upp på torrents istället för att påstå att torrents är = VPN.. det är det inte..

blir så förbannad när folk påstår det.. jävla politiker as! snart är sista droppen här och då ska dom få se på blickst och dunder asså! :@

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
WTF säger jag.. visst varför ska man stänga facebook bara för att folk länkar till en laglig torrent? har folk inte fattat att det inte är TPB som hostar det olagliga det är ju privat personer asså folk borde läsa sig upp på torrents istället för att påstå att torrents är = VPN.. det är det inte..

blir så förbannad när folk påstår det.. jävla politiker as! snart är sista droppen här och då ska dom få se på blickst och dunder asså! :@

Det som är ännu värre är att folk är för fega att säga emot och sitter och klagar för sig själva i det tysta.

Dags att få dem att vakna. Stoppar vi inte det här så får vi leva ständigt övervakade med förbud och censur på hela internet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX

Hur kul är det att surfa ett internet som är delvis avstängt, loggat, censurerat och avlyssnat? Internet har alltid handlat om kommunikation, kunskap och frihet...men inte nu längre. Det sorgliga är att folk "låter det hända". De som inte vågar stå för sina åsikter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det dumma är ju att folk inte vet villka rättigheter dom har.. det är det som är dumt.. VAKNA ERA FEGA AS OCH GÖR NÅGIT ÅT DETTA! DOM KOMMER BLOCKA PORR, SPEL, GRATIS SPEL, FLASH SPEL, ALLT! DET ÄNDA VI KOMMER KUNNA KOLLA PÅ ÄR EN JÄVLA KANIN SOM HOPPAS UPP OCH NER! VAKNA INNAN DET ÄR FÖRSENT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
det dumma är ju att folk inte vet villka rättigheter dom har.. det är det som är dumt.. VAKNA ERA FEGA AS OCH GÖR NÅGIT ÅT DETTA! DOM KOMMER BLOCKA PORR, SPEL, GRATIS SPEL, FLASH SPEL, ALLT! DET ÄNDA VI KOMMER KUNNA KOLLA PÅ ÄR EN JÄVLA KANIN SOM HOPPAS UPP OCH NER! VAKNA INNAN DET ÄR FÖRSENT!

(se mitt ovanstående inlägg)

Säger samma sak, vakna innan det är försent.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
folk kan inte läsa.. visst om stenis eller nån tycker att jag skriver fel så blocka mig då jag bryr mig inte så mycket..

Censur menar du.

Sitter folk och gråter rädda i bakgrunden utan att lyfta ett finger så lär vi nog få vänja oss vid censur alltid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX

Visst kan man vara förbaskad på Ponten, IPRED, FRA och den här regeringen. Men det är precis lika stort brott att bara stå passiv i bakgrunden och låta sånt här hända utan att komma med en enda invändning mot det.

Därför ser jag ALLA som inte yttrar sig, som IPRED och FRA vänner, såna som tycker att det är bra att internet avlyssnas, censureras och stängs av.

Tycker man FRA och IPRED är bra, så säger man det.

Tycker man inte att FRA och IPRED är bra, så säger man det.

Annars hycklar man, big time.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX

Jag ger upp.

Den här IPRED diskussionen är ganska meningslös eftersom 98% av alla i forumet är för IPRED och FRA. Tänk om ändå folk kunde lära sig att tänka på egen hand. Nåja de lär väl snart märka vad jag märkte redan nu. Men kom då inte och klaga.

Den här tråden är avslutad för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ger upp.

Den här IPRED diskussionen är ganska meningslös eftersom 98% av alla i forumet är för IPRED och FRA. Tänk om ändå folk kunde lära sig att tänka på egen hand. Nåja de lär väl snart märka vad jag märkte redan nu. Men kom då inte och klaga.

Den här tråden är avslutad för min del.

Skönt.. och jag lovar att inte komma till dig och klaga på någonting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Skönt.. och jag lovar att inte komma till dig och klaga på någonting.

Det är inte "mig" du skall klaga på eller till.

Så var det med den uppfattningsförmågan..............suck!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Va inte denna tråden avslutad för din del?

Du hade räknat med sista inlägget?

Sen svarade jag, och det tyckte du inte om?

Posta inget då, så slipper du svar.

Undrar hur många fler som gillar IPRED och FRA. :o

Såna som vill vara ständigt övervakade. :blink:

Men jag lovade att lägga ned striden mot IPRED, så att ingen IPREDvän tar illa upp. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du hade räknat med sista inlägget?

Sen svarade jag, och det tyckte du inte om?

Posta inget då, så slipper du svar.

Undrar hur många fler som gillar IPRED och FRA. :o

Såna som vill vara ständigt övervakade. :blink:

haha..

Näe jag räknar iskallt med att du altid kommer ha sista inlägget i alla dina korståg.

näe det stämmer till viss del, ja varken ogillar eller gillar om du "svarar", det var mest kul eftersom du precis sagt att detta var slutet för dig i just denna tråd.

Ingen aning hur många som gillar IPRED och FRA.. men det finns säkert ett par stycken som tycker lagen IPRED e bra typ Antipiratbyron mf och arbetsplatsen FRA har säker några anställda som gillar sin arbetsplats.

Några som ständigt vill bli övervakade har jag svårt att tro att det finns, men man har ju haft fel förr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
haha..

Näe jag räknar iskallt med att du altid kommer ha sista inlägget i alla dina korståg.

näe det stämmer till viss del, ja varken ogillar eller gillar om du "svarar", det var mest kul eftersom du precis sagt att detta var slutet för dig i just denna tråd.

Ingen aning hur många som gillar IPRED och FRA.. men det finns säkert ett par stycken som tycker det lagen IPRED e bra typ Antipiratbyron mf och arbetsplatsen FRA har säker några anställda som gillar sin arbetsplats.

Några som ständigt vill bli övervakade har jag svårt att tro att det finns, men man har ju haft fel förr.

Om man gillar FRA och IPRED så tycker man ju om att vara övervakad? Annars vill man ju helst surfa utan att myndigheter ser allt man gör?

Men om du inte vill vara ständigt övervakad, varför tycker du då om IPRED och FRA?

Du tror att det finns en massa "farliga terrorister" som gömmer sig?

Och då "offrar du" ditt "privatliv" för "landet?"

Och sen tror du att en sån som Ponten vet vad han talar om? :o

Vet du vad jag rekommenderar till dig AndreasNilemo?

En stor dos självförtroende och en stor dos oberoende. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man gillar FRA och IPRED så tycker man ju om att vara övervakad? Annars vill man ju helst surfa utan att myndigheter ser allt man gör?

Men om du inte vill vara ständigt övervakad, varför tycker du då om IPRED och FRA?

Du tror att det finns en massa "farliga terrorister" som gömmer sig?

Och då "offrar du" ditt "privatliv" för "landet?"

Och sen tror du att en sån som Ponten vet vad han talar om? :o

Vet du vad jag rekommenderar till dig AndreasNilemo?

En stor dos självförtroende och en stor dos oberoende. ;)

När var och hur har jag sagt att jag gillar IPRED och FRA?

Vart har du fått alla dessa saker ifrån?? att jag skulle tro/ha sagt/antytt en massa bla bla bla som jag aldrig gjort.

Det är ju rent skitsnack utan några som helst belägg du kastar ur dig, jag kan ju inte rå för att du är besviken på ditt liv som tappat all mening i och med att du inte törs ladda ner massa junk som antagligen tidigare var din huvudsysselsättning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
När var och hur har jag sagt att jag gillar IPRED och FRA?

Vart har du fått alla dessa saker ifrån?? att jag skulle tro/ha sagt/antytt en massa bla bla bla som jag aldrig gjort.

Det är ju rent skitsnack utan några som helst belägg du kastar ur dig, jag kan ju inte rå för att du är besviken på ditt liv som tappat all mening i och med att du inte törs ladda ner massa junk som antagligen tidigare var din huvudsysselsättning.

Du har ju inget att invända mot dessa lagar, alltså gillar du dem. :)

Annars skulle du väl ha NÅGON invändning?

Jag laddar för fullt, nu.

Dessutom tycker du ju inte om när jag sågar dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...