Isak Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Var tycker ni om det här som jag läste nyss i TechWorld. http://www.idg.se/2.1085/1.223100/microsof...-7-beta-till-rc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Jag tycker det är bra, resonemanget bakom är helt logiskt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Det är ju egentligen inget nytt... klart man har provat att uppgradera från 7000 till tex 7057 men man vet vad det kan innebära. Att nu MS går ut och säger att man ska låta bli... ja, det är ju inte någon överaskning precis. Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 när kommer RCn ut? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Ja, säg det... vi väntar tålmodigt. Mange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Jag tycker att det är helt ok. Ska man testa alla funktioner man kan hitta så är ju uppgraderingen en av dem. Själv kommer jag att göra en nyinstallation på mina maskiner eftersom jag inte kört vista. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 vart kommer man kunna ladda ner RCn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Förslagsvis på Microsofts hemsida. Sedan även på bukten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbear Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Ja, säg det... vi väntar tålmodigt.Mange Nej, vi väntar OTÅLIGT! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danwei Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Nej, vi väntar OTÅLIGT! Den som väntar på något gott... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sleepwalker Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Det har pratats om att om ungefär en månad så ska den komma ut men min gissning är runt månads skiftet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts