BengtH Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 Hej! Efter att jag har uppgraderat mitt antivirusprogram AVG Free från ver. 8 till ver 8.5 får jag följande felmeddelande när jag stängt Outlook 2003 Sv: Någon som kan hjälpa mej med detta? STORT TACK på förhand från BengtH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 9, 2009 Share Posted April 9, 2009 Uppgraderade du den gamla installationen utan att avinstallera först? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BengtH Posted April 10, 2009 Author Share Posted April 10, 2009 Hej Venoms! Nej även avinstallerat 8.5 och kört "CClearnen" men samma fel kvarstår. Kanske läge att installera 8.0 igen? //BengtH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted April 10, 2009 Share Posted April 10, 2009 Du kan alltid prova att reparera din officeinstallation... Jag vet att det inte är den som felar, men du får en krock i minneshanteringen på den platsen och kanske det hjälper med en reparation... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BengtH Posted April 12, 2009 Author Share Posted April 12, 2009 Hej igen Venoms! Jag har också funderat på att gör det. TACK för hjälpen. //BengtH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts