Gå till innehåll

Recommended Posts

hej någon som vet hur man får små symboler förre sitt telefon nr mail wwww. sida fax .vi har detta program på jobbet outlook 2007 där har vi alla dessa symboler framför våra mail telenr .

symbolen är en telefon en fax ett kuvert för mail

detta är i våran singnatur på varje mail

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verktyg / Alternativ... fliken E-postformat... under Signaturer kan du skapa/redigera din signatur. Det går utmärkt att lägga in bilder, och symboler i form av bilder! Ikoner i något bildformat passar bra att använda till dom symboler du nämner!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verktyg / Alternativ... fliken E-postformat... under Signaturer kan du skapa/redigera din signatur. Det går utmärkt att lägga in bilder, och symboler i form av bilder! Ikoner i något bildformat passar bra att använda till dom symboler du nämner!

vet du vad jag kan hitta dessa små ikoner

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova att söka på "Icon telephone"... där finns lite att välja på.

ok ska se om jag hittar det tänkte jag ska maila från jobbet hem så kan jag lägga upp dom ikonerna från mailet där så kanske vi hittar rätt finns säkert inbyggt i outlook men man hittar dom inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok ska se om jag hittar det tänkte jag ska maila från jobbet hem så kan jag lägga upp dom ikonerna från mailet där så kanske vi hittar rätt finns säkert inbyggt i outlook men man hittar dom inte

gick inte att få med dom ikonerna från jobbet .måste leta vidare ingen som vet?hoppas på att finna dessa

tex se man på nordea hemsida vid kontakt så ser man just den ikonen vid deras kontakt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...