Hallis Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 Hej! Jag har ett problem med mitt tangentbord. På min dator har jag flera användarkonton. När jag är inloggad på ett av kontona fungerar inte tangenterna å,ä och ö. Det blir , och lite andra lustiga tecken istället. Finns det någon vänlig själ som har ett tips om hur jag kommer tillrätta med det här? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 Hej, Gå till Kontrollpanelen, Nationella inställningar och språkinställningar, fliken Språk, tryck på Information… Där kan du välja standardinmatningsspråk, och vilka inmatningsspråk som skall vara tillgängliga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallis Posted April 13, 2009 Author Share Posted April 13, 2009 Hej,Gå till Kontrollpanelen, Nationella inställningar och språkinställningar, fliken Språk, tryck på Information Där kan du välja standardinmatningsspråk, och vilka inmatningsspråk som skall vara tillgängliga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallis Posted April 13, 2009 Author Share Posted April 13, 2009 Tack JoWa! Felet är fixat. Jag bockar och tackar. Det är första gången men absolut inte den sista som jag använder ett forum. En guldgruva för oss amatörer. Tack än en gång. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 Så bra! Varsågod, och välkommen åter med flera frågor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts