Gå till innehåll

Internet ingen mänsklig rättighet, Nytt EU-förslag.(diskutera)


morno

Recommended Posts

Eftersom byggarebob låste sin tråd så tycker jag det är hets mot folkgrupp! jag blev fli förbannad när jag läste detta. diskutera detta här. Byggarebob var feg när han låste tråden kommer inte jag göra. jag står för mitt ord. om nån mod eller stenis känner att denna tråden har gått ÖVERSTYR skriv det med gör inget fören ni hört vad andra tycker annars så blir bara folk arga och skapar nya topics om det gammla. nu när detta är sakt över till ämnet!

Vad i hela ODENS syster! vad tänker folk med RÖVA eller? hur kan dom vara så korkade att lägga fram ett sånt här förslag! ska vi snart inte ha nått kvar?! vi betalar skatt, bredband och bredbands TV och NU SKA VI BETALA FÖR ATT BESÖKA VISSA SIDER! jag säger detta till alla slöa ASS som inte Bryr sig! Redigerat: Ovårdat språk:

Det finns Program som kan blovka villka sider du inte vill att ditt barn ska kolla på om du har en router så kan du blocka sider och ord du inte vill att ditt barn ska söka på detta förslag om den går igenom så kommer jag att bli så förbannad att jag ska åka till stockholm eller vart Redigerat: Ovårdat språk: sitter och snacka med dom.

En grej jag inte fattar bara.. vilken folkgrupp är detta hetts mot?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Malou
tack Malou. jag håppas att detta inte kommer inträffa igen. men om det gör det och det gör mig förbannad igen så ska jag försöka använda mera vänligare ord.

Varsegod och jag litar på dig ;)

MVH/Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En grej jag inte fattar bara.. vilken folkgrupp är detta hetts mot?

ja att folk inte kan uttrycka sina komentarer om texten. det är hets mot folket, att dom inte har yttrande frihet. kommer nog vara vaken hela natten..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Du är ju inte för klok du inte.

Han är klok nog att fatta situationen och vara emot FRA, IPRED etc. Han är klok nog att förstå att detta domstolsutslaget var rena parodin på rättvisa.

Vilket 95% av medlemmarna på det här forumet inte är. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är klok nog att fatta situationen och vara emot FRA, IPRED etc. Han är klok nog att förstå att detta domstolsutslaget var rena parodin på rättvisa.

Vilket 95% av medlemmarna på det här forumet inte är. ;)

Så du har samma uppfatning då.. att byggarebobs inlägg är hetts mot folkgrupp, du gör mig besviken isåfall.. visar att du har alla hästar hemma heller då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst DimensionX
Så du har samma uppfatning då.. att byggarebobs inlägg är hetts mot folkgrupp, du gör mig besviken isåfall.. visar att du har alla hästar hemma heller då.

Jag skulle nog kalla det för.........

Att belägga folk med munkavle.

Hets mot yttrandefriheten.

Så typiskt för alla diktaturer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...