MartinAsplund Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 (edited) Office 2010 kommer troligtvis ut som beta i år och som RTM i början av nästa år. Källa: http://www.computerworld.com/action/articl...source=rss_news Edited April 20, 2009 by MartinAsplund Rubriken förtydligad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 Betan kommer Q3 i år, RTM första halvan av 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinAsplund Posted April 20, 2009 Author Report Share Posted April 20, 2009 Betan kommer Q3 i år, RTM första halvan av 2010 Fel av mig, måste ha läst fel, ändrar det genast ETDIT: Nu är mitt första inlägg redigerat så att det inte uppstår missförstånd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbear Posted April 20, 2009 Report Share Posted April 20, 2009 Fel av mig, måste ha läst fel, ändrar det genast ETDIT: Nu är mitt första inlägg redigerat så att det inte uppstår missförstånd. Vad du troligen har läst och misstolkat är att Exchangeservern 2010 är ute som beta just nu och skall släppas lite senare i år. I övrigt som Stenis skriver - Officesviten i övrigt ute i mitten av 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts