kudden Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 http://www.snapsvisor.eu/dryckesvisor/snapsvisor/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Hm, hjälpmedel eller stjälpmedel…? Kanske en fråga om kvantitet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimensionX Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Hm, hjälpmedel eller stjälpmedel? Kanske en fråga om kvantitet. Det viktigaste hjälpmedlet torde vara "Helan Går". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Bästa hjälpmedel för grillning av kött/fisk! KOL & GRILLTÅNG! Samt ett antal hungrig gäster. Midsommar! Lövad stake kanske, eller var det stång? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kudden Posted April 21, 2009 Author Share Posted April 21, 2009 Bästa hjälpmedel för grillning av kött/fisk! KOL & GRILLTÅNG! Samt ett antal hungrig gäster.Midsommar! Lövad stake kanske, eller var det stång? haha.Det har du rätt i.Så långt tänkte jag inte.Man skall ju ha mat också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimensionX Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 haha.Det har du rätt i.Så långt tänkte jag inte.Man skall ju ha mat också Mat? Vem behöver mat? Här dricks det för hela slanten. Efter 20 öl så orkar jag inte ens titta åt mat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Mat?Vem behöver mat? Här dricks det för hela slanten. Efter 20 öl så orkar jag inte ens titta åt mat. Efter XX - BERSOR! Sängläge kanske? Se då nedan..... Det är då jag blir så enormt sugen på mat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DimensionX Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Efter XX - BERSOR! Sängläge kanske? Se då nedan..... Det är då jag blir så enormt sugen på mat! Inte om du druckit mina mängder. (skojar bara med dig) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Inte om du druckit mina mängder. (skojar bara med dig) Tur att någon i detta forum kan skoja/skojfrisk av sig! Det underlättar..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frederik Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Hmm, ett glas vatten och två Alvadon innan läggdags och en Gammal Dansk på midsommardagens morgon är bra i förebyggande syfte :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Midsommar i Norge kan det vara en höjdare Vi får väl se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts