DAson Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Jag själv ska ta det lugnt är inte mycket för brasor och folksamlingar. Har varit på majbrasor förut men då hos min syster. Skriv själva vad ni skall göra ikväll. Kom med era förslag! //DAson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Skall bara försöka stå ut! Bor i ett hus fullt med alkoholintolleranta ungdomar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyphoX Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Jag ska börja med att njuta av det fina vändret med nån öl sen så ska jag ner och se på kortege där ungdomar klär ut sig och fular sig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasNilemo Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Skall bara försöka stå ut! Bor i ett hus fullt med alkoholintolleranta ungdomar! Vaa?!?! och va?!? va e det för slags ungdomar? Inte för att jag ska göra nått extravagant men dricka sig lite måste man ju.. dels för att man brukar det och sen kan det ju vara bra nu när the "Schwein-Desease" är lös så man härdar kroppen lite. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arnada Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 ska va med polare å flickvän dock ska ja själv vara nykter (nån måste ju va chaffis ;D) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Vaa?!?! och va?!? va e det för slags ungdomar? Helt vanliga svenska ungdomar som dock av någon anledning inte verkar ha hört talas om begrepp som hänsyn och respekt för sina medmänniskor. I alla fall så är det inget dom kommer ihåg när dom festar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasNilemo Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Helt vanliga svenska ungdomar som dock av någon anledning inte verkar ha hört talas om begrepp som hänsyn och respekt för sina medmänniskor. I alla fall så är det inget dom kommer ihåg när dom festar! Usch sikka bastarder, tårgas har jag hört ska funka rätt bra på tonåringar.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PCGuiden Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Sitter i Norge (Hunderfossen Quality hotell ) på trådlös uppkoppling och skall bara såsa hela kvällen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts