avskedsfest Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 Jag har lagt upp en .wmv fil på en hemsida. När jag skriver in adressen in internet explorer får jag "Internet Explorer cannot display the webpage". Min kompis kan se filmen om han skriver in samma adress... Är det ngn inställning i Windows media player eller internet explorer? Jag kan spela filmen om jag laddar hem den lokalt på min dator. Är det inte märkligt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted May 3, 2009 Share Posted May 3, 2009 Detta är ett gammalt problem men jag kan inte minnas vad det beror på. En lösning på problemet är däremot att högerklicka länken till filen och välja "Spara som" och sedan öppna den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
avskedsfest Posted May 4, 2009 Author Share Posted May 4, 2009 Ok... Jag vet att det går att spara ner filen, men vill gärna börja kolla på filen medans den laddar hem. Lite av lyxproblem... Ingen annan som kommer på ngn fix? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts