Nicklas Posted May 5, 2009 Share Posted May 5, 2009 Jag köpte ett begagnat Creative X-Fi Fatal1ty FPS ljudkort för ett tag sedan. Med det får man en sån där frontpanel och en fjärrkontroll. Nu fick jag för mig att det faktiskt hade varit praktiskt att kunna använda fjärrkontrollen också. Jag har installerat deras drivrutin för ljudkortet så det fungerar i både XP och Windows 7 men jag antar att jag även behöver antingen en speciell drivrutin eller något program för fjärren. Jag har kollat bland filerna på deras hemsida men blir inte klok på om det jag ska ha finns där. Är det någon som har något tips? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted May 7, 2009 Author Share Posted May 7, 2009 Hittade detta lilla fiffiga programmet som jag provkör nu. http://melloware.com/products/intelliremote/ Har fått liv i fjärren och det funkade kanon att styra t.ex XBMC med den, verkar lovande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts