inketera Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Försöker installera anfy på datorn men jag får svaret : anfy210e.exe is not a valid Win32 application. uppfyller alla krav och applikationen är för XP. Vad göra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest al6 Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Programmet är korrupt, ladda hem igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morno Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 ja corrupted.. häde min Hård Disk massa gånger.. vet ej varför nåt skräp som kom in eller nåt som inte blev helt överfört.. då blir den corrupted.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
inketera Posted May 8, 2009 Author Share Posted May 8, 2009 ja corrupted.. häde min Hård Disk massa gånger.. vet ej varför nåt skräp som kom in eller nåt som inte blev helt överfört.. då blir den corrupted.. Tack för ert svar. Försökte ladda ner programmet två gånger med firefox, resultatet blev som ovan. Med tanke på ert svar valde jag att ladda ner med IE och det fungerade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts