Gå till innehåll

Verktygsfältet Länkar/Fältet Favoriter i IE8


catzon

Recommended Posts

När jag i XP uppgraderade till IE8 försvann verktygsfältet Länkar. Verktygsfältet Länkar har ju bytt namn till Fältet Favoriter men den vill inte visas. När man skall välja att visa verktygsfältet visa -> verktygsfält-> Fältet Favoriter så är Fältet Favoriter "greyed out" dvs ljusgrå och går inte att välja. Katalogen Länkar har bytt namn till Fältet Favoriter och innehåller alla gamla länkar så länkarna finns kvar men de går inte visas.

Hur får man så att Verktygsfältet Länkar/Fältet Favoriter går att välja så att man kan visa dem igen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

catson!

Jag har i IE8 både Länkar och Fältet Favoriter i Favoritmenyn. Däremot, på menyn finns endast Fältet Favoriter som kan stängas eller visas. Det är så här på Vista Buissnes på en laptop som är uppdaterad från IE7. Kollade på en dator med XP Pro och där fanns bara Fältet Favoriter kvar efter uppdateringen från IE7 och det som tidigare fanns i Länkar fanns nu där. På menyn, finns inte Länkar gråat hos mig, som du säger, det finns inte alls där i XP Pro. Har ingen aning om varför det är så här och i Fältet Favoriter ligger två genvägar till Förslag på webplatser och Webslice-galleriVista och i IE8.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...