Isak Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 Hej Hoppas ni kan ge mig goda råd. Har inte uppgraderat til RC ennu men ska göra det. Men det är så att. Jag har VISTA på en HDD och W7 på en annan och dualboot. När jag bootar upp från VISTA då syns D: som jag har W7 på. Men när jag bootar upp på W7 då syns inte min disk som har VISTA på. Jag pratade med en vän och det häde det samma hos honom. Kan de vara det att W7 försöker skydda VISTA ? Og en annan fråga: Om jag sätter upp W7 Rc på vista disk fresh install. Ska jag inte då få upp min d som en vanlig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sleepwalker Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 Jag du gett din hårddisk någon enhets beteckning? Tänkte det är inte alltid den mountas själv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 Visas den i diskhanteraren? (diskmgmt.msc) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isak Posted May 10, 2009 Author Share Posted May 10, 2009 Visas den i diskhanteraren? (diskmgmt.msc) <ja Och har fixad det Tack Tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts