Ray_Ban Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 Jag har äntligen fått tillbaka min dator efter att den har varit hos leverantören för rep. Tyvärr är den formaterad, så jag får installera allt på nytt. Jag hade sparat mina outlook kontakter och mail i en pst fil via importera exportera i outlooken. Och nu försöker jag importera den filen men får bara att jag har inte behörighet att göra detta! Jag har bara en användare på datorn och tror det måste vara admin på den. Jag har kopierat filen till datorn och kollat egenskaperna på den och den är INTE skrivskyddad (eller rutan är inte ikryssad men verkar som den ändå är skrivskyddad) Jag har ändrat så att alla har rättigheter till filen med, men ingen lycka! Är det någon som har haft liknande problem eller har någon lösning på mina problem MVH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beldia Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Jag har äntligen fått tillbaka min dator efter att den har varit hos leverantören för rep.Tyvärr är den formaterad, så jag får installera allt på nytt. Jag hade sparat mina outlook kontakter och mail i en pst fil via importera exportera i outlooken. Och nu försöker jag importera den filen men får bara att jag har inte behörighet att göra detta! Jag har bara en användare på datorn och tror det måste vara admin på den. Jag har kopierat filen till datorn och kollat egenskaperna på den och den är INTE skrivskyddad (eller rutan är inte ikryssad men verkar som den ändå är skrivskyddad) Jag har ändrat så att alla har rättigheter till filen med, men ingen lycka! Är det någon som har haft liknande problem eller har någon lösning på mina problem MVH Jag hadde pst filen på en cd-skiva och då gick det inte som du säger. Jag lyfte pst filen till skrivbordet och då fick jag det att funka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts