Gå till innehåll

Importering av PST fil i outlook 2007


Recommended Posts

Jag har äntligen fått tillbaka min dator efter att den har varit hos leverantören för rep.

Tyvärr är den formaterad, så jag får installera allt på nytt.

Jag hade sparat mina outlook kontakter och mail i en pst fil via importera exportera i outlooken.

Och nu försöker jag importera den filen men får bara att jag har inte behörighet att göra detta!

Jag har bara en användare på datorn och tror det måste vara admin på den.

Jag har kopierat filen till datorn och kollat egenskaperna på den och den är INTE skrivskyddad (eller rutan är inte ikryssad men verkar som den ändå är skrivskyddad)

Jag har ändrat så att alla har rättigheter till filen med, men ingen lycka!

Är det någon som har haft liknande problem eller har någon lösning på mina problem

MVH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har äntligen fått tillbaka min dator efter att den har varit hos leverantören för rep.

Tyvärr är den formaterad, så jag får installera allt på nytt.

Jag hade sparat mina outlook kontakter och mail i en pst fil via importera exportera i outlooken.

Och nu försöker jag importera den filen men får bara att jag har inte behörighet att göra detta!

Jag har bara en användare på datorn och tror det måste vara admin på den.

Jag har kopierat filen till datorn och kollat egenskaperna på den och den är INTE skrivskyddad (eller rutan är inte ikryssad men verkar som den ändå är skrivskyddad)

Jag har ändrat så att alla har rättigheter till filen med, men ingen lycka!

Är det någon som har haft liknande problem eller har någon lösning på mina problem

MVH

Jag hadde pst filen på en cd-skiva och då gick det inte som du säger. Jag lyfte pst filen till skrivbordet och då fick jag det att funka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...