Snoffa Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Såg nu för en liten stund sen att franska, tyska, japanska och spanska språkfiler finns att ladda ner. Detta säger mig att svenska språkfilerna kommer att finnas tillgänglig via windows update när de väl är klara, inte sant? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beldia Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Såg nu för en liten stund sen att franska, tyska, japanska och spanska språkfiler finns att ladda ner. Detta säger mig att svenska språkfilerna kommer att finnas tillgänglig via windows update när de väl är klara, inte sant? Du måste nog vänta tills den finns ute till försäljning innan du får den på svenska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Jag har också noterat detta, det verkar dock bara vara språkfiler för "wave 0". Jag skulle inte tro att svenskt språkpaket kommer men man vet aldrig. Ska försöka luska i detta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted May 12, 2009 Author Share Posted May 12, 2009 Du måste nog vänta tills den finns ute till försäljning innan du får den på svenska Kan så vara, eller så är microsoft smart denna gång och lägger språkpaketen tillgänglig via windows update. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patriot_chrille Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Jag har också noterat detta, det verkar dock bara vara språkfiler för "wave 0". Jag skulle inte tro att svenskt språkpaket kommer men man vet aldrig. Ska försöka luska i detta! jag slänger in http://windowsum.com/f77/windows-7-rc-lang...-download-5906/ länken finns både för x86 och x64 även på svenska storleken för x64 är 46,9MB det funkade klockrent man måste använda 7-zip för att packa upp filerna/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orvaldo Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 jag slänger in http://windowsum.com/f77/windows-7-rc-lang...-download-5906/ länken finns både för x86 och x64 även på svenskastorleken för x64 är 46,9MB det funkade klockrent man måste använda 7-zip för att packa upp filerna/ Nej, det måste man inte, alla andra program (winrar, winzip, osv) fungerar utmärkt. Själva paketet fungerar som förväntat också! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted May 14, 2009 Author Share Posted May 14, 2009 Nej, det måste man inte, alla andra program (winrar, winzip, osv) fungerar utmärkt. Själva paketet fungerar som förväntat också! man behöver inte packa upp över huvudtaget, win 7 känner av att filerna ligger i 7-zip filen så. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 Diskussioner kring svenska språkpaketet tas i tråden http://www.alltomxp.se/forum/index.php?sho...c=17526&hl= Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts