Gå till innehåll

Betatest Office 2010


Recommended Posts

Jag blev godkännd genom Micosoft connect att test Office 2010 men hur lägger man inte svenska?

Betatest är generellt sett aldrig på svenska och det finns ingen svensk testversion av Office 2010. Kanske ändras det med den publika betaversion som släpps inom kort men det är inget att ta för givet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är fortfarande lite orolig att jag inte deltar i Betaprogrammet ändå... jag är med i "Office 2010 Click-to-Run Technical Preview"-programmet och har fått ett mail att det snart kommer en ny version på Connect. Innebär detta betan för mig?

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste man vara medlem nånstans för att kunna testa Office 2010 Betan? Är den densamma som Office 2007? Svaret är alltså Office 2010 finns inte för oss vanliga privatpersoner

//DAson

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade lite problem med Outlook innan jag fick tipset att installera om Outlook Connector. Detta eftersom jag använder den för att läsa mitt Live-mail-konto,

Annars fungerar det bra (64-bitars)

/G

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hämtad, ser ju vid första ögonkasted trevlig ut, ska bli intressant att testa!

Hoppas på att detta varar en stund!

Mvh

Mats

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 månader senare...
  • 1 månad senare...

Har ett litet problem. Jag installerade Office 2010 Beta till dottern. Hon använder Outlook flitigt men retar sig till döds på att mailkonversationer lägger sig som ett enda mail med en pil att "veckla" ut det...

Jag VET att jag fick bort detta på mitt Outlook 2010 men kommer inte ihåg hur jag gjorde. Kan någon ge min dotter en ledtråd?

Mange

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...