Gå till innehåll

SP2 för Vista nu klart även på svenska


Recommended Posts

Jag hoppas på och tror att när den kommer, kommer Stenis att lägga ut den riktiga på forumet, och även info hur man kommer att ta bort dom gamla uppdateringarna efter det att serv pack 2 har instalerats.

Känns tryggare när Stenis har lagt ut den på forumet tycker jag, då vet man att det är okej.

LB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja glömde bort att det stog vecka 22 Juni 2009

och kom tänka på att det är ju vecka 26 nu och inte Windows Vista service pack 2 :(

ja har hört av mig till Microsoft idag via email och hoppas ja får ett svar av dom när det kommer ut,

någon som vet annars vilken vecka dom har lovat nu eller så vidare med Windows Vista service pack 2

mvh

Samuel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja glömde bort att det stog vecka 22 Juni 2009

och kom tänka på att det är ju vecka 26 nu och inte Windows Vista service pack 2 :(

ja har hört av mig till Microsoft idag via email och hoppas ja får ett svar av dom när det kommer ut,

någon som vet annars vilken vecka dom har lovat nu eller så vidare med Windows Vista service pack 2

mvh

Samuel

Det står Est. Week Of June 22, 2009, dvs den vecka där 22:a juni infaller, enligt amerikanskt system. Denna vecka skulle jag tro att det dyker upp, eller så kommer det då sjukdomen MS behagat vakna till liv. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde Windows Update och då fanns alla 34 språkpaketen att hämta. De publicerades 22 juni och är alltså för Vista SP2.

Jag har en svensk version av Vista Ultimate x64 med slipstreamad SP2.

Kanske SP2 finns på Windows Update nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja fick svar av Microsoft och den svenska versionen är planerad att släppas i slutet av juli och det är lång tid

men svar fick man ju alla fall av dom ,

nu vet ni när det kommer av slutet av Juli

...släppas i slutet av juli... och ....nu vet vi när det kommer att släppas av slutet av juli..... men det vet vi ju inte.....bara att det kommer att släppas i slutet av juli.....ingen bestämd dag alltså.... :lol::lol::lol:

Sorry...kunde bara inte låta bli....Ha en skön sommar allesammen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...