Gå till innehåll

Fråga ang Malwarebytes


Recommended Posts

Det är ju en skanner om jag fattat saken rätt och har tagit hem den som alternativ till Nortons scan.

Vet inte om den söker efter rena virus infektioner men hur som helst är min fråga.

Jag har fått för mig att Malwarebytes är typ det bästa man kan ha stämmer det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är bra, det håller jag med om, men kompletterar snarare ditt antivirusprogram än är ett alternativ. Programmet ersätter inte ett antivirusprogram av något slag!

Har F-Secure själv, och den hittar otyg som inte MBAM (Malwarebytes Antimalware) hittar och vice versa.

Så använd Norton och MBAM, och dessutom en objektiv bedömning om vad som är "bra och dåligt" på nätet, så klarar du dig bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst yassin_2999
Det är ju en skanner om jag fattat saken rätt och har tagit hem den som alternativ till Nortons scan.

Vet inte om den söker efter rena virus infektioner men hur som helst är min fråga.

Jag har fått för mig att Malewarebytes är typ det bästa man kan ha stämmer det?

Jag kör NIS2009 och Malwarebytes Antimalware och har även SAS (SuperAntiSpyware).

Orsaken är precis som ByggareBob skriver att den hittar otyg som inte NIS2009 hittar och vv.

Speciellt Vundo s k i t...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...