BennyLindahl Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Denna text kom till när Jag installerade SP2 för Vista. Finns det någon som vet hur man får bort den texten från skärmen? Det är två rader: Windows Vista och den undre raden är: Utvärderingsversion Build 6002. Jag skulle vilja få bort dem från skärmen, mrn hur?? Är det någon där ute som vet, please hjälp mig. //Benny Borås Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted June 4, 2009 Share Posted June 4, 2009 Då är det nog inte den slutliga SP2 du har installerat, utan troligen någon beta/RC-version. Jag föreslår att du avinstallerar den version du har nu och installerar den slutliga versionen, nedladdad direkt från microsoft. Kör du svenskt Vista får du vänta några dagar till, eftersom den än så länge bara är släppt för dom första 5 språken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BennyLindahl Posted June 6, 2009 Author Share Posted June 6, 2009 Då är det nog inte den slutliga SP2 du har installerat, utan troligen någon beta/RC-version. Jag föreslår att du avinstallerar den version du har nu och installerar den slutliga versionen, nedladdad direkt från microsoft. Kör du svenskt Vista får du vänta några dagar till, eftersom den än så länge bara är släppt för dom första 5 språken! Tack för ditt svar. Ja, Du har alldeles rätt, det är RC-vers. av SP2. En fråga, om Du har tid, hur avinstallerar man den vers. av SP2, eller tror Du att det sker automatiskt, när man laddar hem den slutgiltiga vers. Mycket tacksam för svar. //Benny, Borås Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e-son Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Tack för ditt svar. Ja, Du har alldeles rätt, det är RC-vers. av SP2. En fråga, om Du har tid, hur avinstallerar man den vers. av SP2, eller tror Du att det sker automatiskt, när man laddar hem den slutgiltiga vers. Mycket tacksam för svar.//Benny, Borås Kontrollpanelen\Program och funktioner\Installerade uppdateringar... markera Servicepacken och avinstallera! Den avinstalleras inte automatiskt... det måste ske manuellt innan du försöker installera slutversionen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts