Gå till innehåll

NIS 2009 varnar för något som den säger inte finns


Recommended Posts

Norton NIS 2009 har krånglat till det för sig och för mig. Den poppar ideligen upp en ruta om att datorn skulle vara smittad med W32.Spybot.Worm. Norton kan inte bort masken men visar på en liten ruta upp ett antal registeradresser som jag borde ta bort. Adresserna finns inte. Åtminstone har jag inte hittat dem. Jag har nu gjort en genomsökning utav hela datorn och Norton rapporterar alt grönt och OK. Men felrapporten fortsätter komma.

Ja just det, Nortons suport går inte att få tag på fören tidigast måndag.

post-1197-1244245787_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja boxxen inte riktigt. Den tråden handlar mer om någon so inte kan skanna filer eller kataloger.

Silenz, jag antar du menar systemåterställningen. Jag stängde av den helt vilket inte hjälpte. Jag raderade innehållet i alla System Volume Information kataloger. Det hjälpte inte heller. Jag körde Nortons avinstallations verktyg samt röjde bort de miljontals filer som det programmet lämnar kvar. Sedan installerade jag in NIS 2009 igen. Hoppas det hjälper.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...