CGD Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Norton NIS 2009 har krånglat till det för sig och för mig. Den poppar ideligen upp en ruta om att datorn skulle vara smittad med W32.Spybot.Worm. Norton kan inte bort masken men visar på en liten ruta upp ett antal registeradresser som jag borde ta bort. Adresserna finns inte. Åtminstone har jag inte hittat dem. Jag har nu gjort en genomsökning utav hela datorn och Norton rapporterar alt grönt och OK. Men felrapporten fortsätter komma. Ja just det, Nortons suport går inte att få tag på fören tidigast måndag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silenz Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 kan den ligga i din återställningsfil som hd gör ibland?? pröva avaktivera denna funktion starta om datorn och se om det försvinner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boxxen Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 http://community.norton.com/norton/board/m...thread.id=20782 hittade en liten tråd, se om den kan ge tips Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted June 6, 2009 Author Share Posted June 6, 2009 Nja boxxen inte riktigt. Den tråden handlar mer om någon so inte kan skanna filer eller kataloger. Silenz, jag antar du menar systemåterställningen. Jag stängde av den helt vilket inte hjälpte. Jag raderade innehållet i alla System Volume Information kataloger. Det hjälpte inte heller. Jag körde Nortons avinstallations verktyg samt röjde bort de miljontals filer som det programmet lämnar kvar. Sedan installerade jag in NIS 2009 igen. Hoppas det hjälper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts