Gå till innehåll

SP2 för Vista på Svenska!


Ozzyman

Recommended Posts

Nu har jag tröttnat på att "vänta" på service pack 2 till Vista på Svenska!Varför ska vi som inte är engelsk talande "behöva" vänta flera månader innan service packet kommer på "vårt" modersmål?Kan någon tala om det för mig?Jag tycker att det är dåligt av Microsoft att inte kunna (vilja?) släppa alla språk samtidigt vid service pack "släppet"............

Mvh.Ozzyman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår frustrationen. Svenska SP2 för Vista finns ännu inte tillgänglig för nedladdning via Download Center men har i flera veckors tid funnits färdigt att ta hem för avtalskunder och exempelvis TechNet. Microsoft fokuserar helt enkelt på att först släppa SP2 för några av de största språken i världen och svenska ingår i våg nummer två tillsammans med 30 andra språk) och allt mellan dessa ska synkas innan den officiella lanseringen sker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
Då väntar vi bara på en officiell och integrerad skiva med SP2 på svenska!

Det finns redan en iso för nedladdning på MSDN... dock inget vi vanliga dödliga kommer att få tillgång till! Möjligen som piratgods!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns redan en iso för nedladdning på MSDN... dock inget vi vanliga dödliga kommer att få tillgång till! Möjligen som piratgods!

e-son det finns alltså redan en med svensk SP2 som är integrerad? Har du MD5/SFV etc för den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

e-son det finns alltså redan en med svensk SP2 som är integrerad? Har du MD5/SFV etc för den?

Nej, jag tillhör dom "vanliga dödliga"! ;) Jag råkade bara se uppgiften på någon sajt tidigare i dag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...