esn123 Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Hej! är innerligt trött på min IE8 som inte fungerar. version 8.0.7100.0 vill trots allt köra IE efterssom jag finner andra läsare ännu värre. Kan nog avinstallera via kontrollpanelen men var laddar jag ner en ny? finns det nyare version till 7RC? grundproblemet är att den alldrig får till nya flikar utan bara står och jobbar och då med att öppna en kopia av den man ville från! tipps och trix? asus a6r (asus vägrar hjälpa till med 7RC) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Kan man inte avinstallera Internet Explorer från Lägg till / ta bort program och sedan under Windowskomponenter? (osäker på exakt vad det heter). Prova innan att gå in i Inställningar för Explorer'n och återställ webbläsaren till ""standard"" Internetalternativ -> Avancerat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted June 19, 2009 Share Posted June 19, 2009 I kontrollpanelen -> Program -> Program och Funktioner, välj: Aktivera eller Inaktivera Windowsfunktioner Där finns en ruta "Internet Explorer 8" som du avmarkerar, och sedan startar om datorn. Nu ska du vara utan IE8... Vill du sedan ha tillbaka den igen är det bara att markera rutan nämnd ovan, och starta om datorn så finns den igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts